Krav om bopæls Kommune

 Antal haver: 115

Ventelisten: Består af ca. 60 personer - listen lukkes når der opnoteret 60 på listen. Listen åbnes for alle når listen er kommet ned på et passende antal.

Annoncering af ledige haver: I vinduet på foreningens kontor - er slået op i 3 dage og gælder kun for første prioritet.(3 års anciennitet)

Første prioritet: Havelejer - er der flere - har den med længst ancientet i foreningen første ret til haven.

Anden prioritet ventelisten: 

Krav som skal opfyldes:

  1. Såfremt man 2 gange undlader at besvare et tilbud bliver man slettet af ventelisten
  2. Såfremt man 3 gange svarer negativt på et tilbud bliver man sat bagerst på ventelisten
  3. Man skal have fast og lovlig folkeregisteranmeldt bopæl i den tidliger hovedstadsregion (De tidliger Københavns,Roskilde og Frederiksborg amter samt København og Frederiksberg) Se billedet øverst til højre.

Orientering om ledige haver: Sker altid efter placeringen på listen, under hensyn til de nævnte regler. Ofte sker det pr. brev til de 3 - 5 første på listen - ellers sker det pr. telefon.

Orientering om placeringen på listen: Listen bliver når den er renset for personlige oplysninger; ophængt i vinduet på kontoret og her på hjemmesiden.

Pris for opskrivning på Listen: Administrations omkostninger kr. 200,- + kr. 100,- i kontingent

Opfølgning på aktiv søgning: En gang om året, - jannuar md. udsendes et giroindbetalingskort på kr. 100,- til betaling d. 31 januar, til alle der er opnoteret på ventelisten, er beløbet ikke rettidiget inbetalt bliver man slettet af listen. 

Husk! hvis i skifter adresse, at meddele den nye adresse til formanden 

venteliste 1-10 2019